راهنمای سیستم گلستان

نحوه ثبت ساعات حضور و مشاوره و راهنمایی توسط اساتید در برنامه هفتگی

۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۳ کد : ۱۱۷۴ راهنماهای سیستم گلستان
تعداد بازدید:۶۵۸
روش ثبت ساعات حضور و مشاوره و راهنمایی اساتید در برنامه هفتگی در این صفحه آموزش داده شده است.
نحوه ثبت ساعات حضور و مشاوره و راهنمایی توسط اساتید در برنامه هفتگی

ثبت ساعات حضور و مشاوره و راهنمایی اساتید در برنامه هفتگی

روش ثبت برنامه حضور اساتید و تایید آن:

اساتید محترم ابتدا از مسیر «پیشخوان خدمت» یا جایگزین آن منوی «آموزش/ استاد/ برنامه حضوراساتید در ترم» وارد پردازش شماره 16880 شوند و سپس مراحل زیر را انجام دهند:

1-هفته، روز، ساعت شروع و پایان فعالیت خود را از منوی مربوطه انتخاب و سایر موارد را تکمیل نمائید.

2-از منوی نوع حضور فقط موارد موجود را می­توان انتخاب نمود و سپس در مستطیل جلوی عبارت شرح برنامه توضیحات لازم را تایپ و برروی کلید اعمال تغییرات کلیک نمائید. با این عمل، یک فعالیت کاری روزانه برای شما ثبت می شود. این پردازش مخصوص ثبت فعالیت روزانه اساتید محترم بوده و از آن برای ثبت ساعت استراحت و غیرکاری استفاده نمی شود اما به صلاحدید می توان این کار را انجام داد.

3-در سمت چپ و بالای صفحه گزینه مربوط به تأیید برنامه را انتخاب کنید و پس از ورود، از منو تأیید استاد، گزینه مورد نظر را انتخاب و برروی کلید اعمال تغییرات کلیک کنید.

4-در قسمت چپ و بالای صفحه، مجدداً گزینه مربوط به تعریف برنامه را انتخاب و بر روی آیکون برنامه هفتگی کلیک کنید. در مستطیل باز شده، آیکونی به نام گزارش در سمت چپ و پایین آن مشاهده می شود. پس از کلیک بر روی این آیکون به راحتی می­توانید از برنامه حضور خود در دانشگاه پرینت تهیه نمائید.

5-در نهایت از گزارش های شماره 595 و 755 می­توان برای تهیه پرینت استفاده نمود.

روش تایید برنامه حضور اساتید به وسیله مدیران محترم گروه:

مدیران محترم گروه از مسیر آموزش/ استاد/ برنامه حضور اساتید در ترم به طور مستقیم وارد گزینه تأیید برنامه می­شوند، سپس از قسمت شماره استاد، اساتید تحت نظارت خود را جستجو و سپس از منوی جلوی عبارت تأیید گروه، گزینه مربوطه را انتخاب و برروی کلید اعمال تغییرات کلیک نمایند.

مدیران محترم گروه می­توانند از گزارش های شماره 595 و 755 جهت تهیه پرینت استفاده کنند و برنامه حضور اساتید تحت نظارت خود را مشاهده نمایند.

روش تایید برنامه حضور اساتید به وسیله روسای محترم دانشکده ها:

روسای محترم دانشکده ها نیز همانند توضیحات مربوط به قسمت روش تأیید برنامه حضور اساتید به وسیله مدیران محترم گروه ها عمل نمایند.

کلید واژه ها: ثبت ساعات حضور و مشاوره و راهنمایی اساتید در برنامه هفتگی برنامه هفتگی در سیستم گلستان نحوه ثبت مشخصات اساتید در سامانه گلستان گزارش 595 گزارش 755 پردازش 16880 راهنمای سیستم گلستان


نظر شما :