اطلاعیه فراخوان « جایزه البرز ۱۴۰۳»

فراخوان« جایزه البرز ۱۴۰۳ »

تعداد بازدید:۲۶۰
متقاضـیان می‌توانند مطابق دسـتورالعمل پیوست و زمـان‌بنـدی اعلاـم شـده در پوستر به سامانه منـدرج در آن برای ثبت و بارگـذاری مدارک خود مراجعه نمایند. ضـمنا آقای مشیری با شماره تماس ۰۹۹۶۱۰۰۳۲۱۰در بنیاد البرز پاسخگوی سوالات احتمالی متقاضیان می‌باشد.
فراخوان« جایزه البرز  ۱۴۰۳ »

آیین نامه دانشجویان برتر جایزه البرز 1403

  دانشجویان داوطلب در تمامی رشته‌ها شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر، کشاورزی و علوم پزشکی، از سراسر کشور در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی‌ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی و دکتری تخصصی بالینی از دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ همچنین دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، علمی و کاربردی و فرهنگیان، در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. ضمن اینکه طلاب علوم دینی از حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در همین بازه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دانشجویان با مراجعه به وبگاه جایزه البرز به نشانی https://alborzprize.ir  نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

زمان آغاز فراخوان جایزه البرز 1403 و ثبت‎ نام دانشجویان در این رقابت علمی، از تاریخ 1402/09/01به مدت یک ماه تعیین شده است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جهت دانلود فایل pdf آیین نامه کلیک کنید.

کلید واژه ها: جایزه البرز نخبگان


نظر شما :