راهنمای سیستم گلستان

راهنمای ثبت درخواست معرفی نامه دروس مهمانی (و ترم تابستان) صرفا در دانشگاه دیگر در پیشخوان گلستان

تعداد بازدید:۷۹۸۱
راهنمای ثبت درخواست غیر حضوری معرفی نامه دروس مهمان در دانشگاه دیگر (و ترم تابستان) از طریق پیشخوان گلستان. دانشجویان گرامی پس از ورود به میزکار سامانه آموزشی خود برای ثبت درخواست ثبت مهمانی نیمسال تابستان در دانشگاه دیگر از طریق پیشخوان خـدمت در سامانه آموزشی گلستان مراحل ذیل را بایستی طی نمایند.
راهنمای ثبت درخواست معرفی نامه دروس مهمانی (و ترم تابستان) صرفا در دانشگاه دیگر در پیشخوان گلستان

لینک دسترسی به اسامی و آخرین اطلاع رسانی های دانشگاههای ارایه دهنده ترم تابستان (سایر دانشگاهها)

نکته مهم:

درخواست ترم تابستان در دانشگاه ولایت برای دانشجویان دانشگاه ولایت به صورت عادی و مانند سایر ترمهای معمولی بوده و نیاز به تقاضای مجوز این شیوه نامه را ندارد. 

بازه زمانی انتخاب واحد تابستانه  طبق تقویم آموزشی  از طریق سامانه گلستان اطلاع رسانی می گردد.

دانشجویان گرامی دانشگاه ولایت پس از ورود به میزکار سامانه آموزشی خود برای ثبت درخواست معرفی نامه دروس مهمانی نیمسال تابستان در دانشگاه دیگر از طریق پیشخوان خـدمت در
سامانه آموزشی گلستان مراحل ذیل را بایستی طی نمایند.

مطابق تصویر ذیل از میزکار خود، از زیر منوی پیشخوان خدمت ˂˂˂ ثبت درخواست مهمانی ˂˂˂ درخواست جدید، بر روی گزینه درخواست جدیـد کلیـک نموده تا صفحه ثبت درخواست مهمانی نمایان شوند و مطابق تصویر ذیل نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده به صورت کامل اقدام نموده و سپس بر روی دکمه اعمال تغییرات کلیک نمایند. و پس از ثبت با کلیک بر روی دکمه ثبت به میزکار خود بازگردند.

نکات ضروری:

  1. دانشجو می بایست صرفاً واحدهای مندرج در جدول پیوست را در دانشگاه مقصد اخذ نماید و هرگونه تغییرات در عناوین و یا تعداد واحدها به جز دروس عمومی با تائید دانشگاه مبدا باشد در غیر این صورت دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال پذیرش واحدهای گذرانده دیگر نخواهد داشت. اخذ واحدها می بایست مطابق تعرفه مهمانی دانشگاه مقصد و با رعایت حدنصاب واحدها، هم نیازی و پیش نیازی دروس و رعایت عنوان درس و اخذ آن در نیمسال میهمانی مطابق مقررات این دانشگاه و گروه مربوطه صورت پذیرد و در صورت عدم رعایت موارد فوق کلیه عواقب قانونی آن به عهده دانشجو خواهد بود وتایید مراجع متضمن عدم رعایت مقررات نخواهد بود.
  2. دانشجویانی که با مهمانی آنان برای ترم تابستان موافقت می شود حداکثر مجاز به انتخاب شش واحد (یا 8 واحد برای دانشجوی ترم آخر که با حداکثر هشت واحد فارغ التحصیل شوند) از دروس مندرج در جدول فرم مهمانی خود در دانشگاه مقصد می باشد و رعایت کامل شرایط اخذ واحد مهمانی که توسط شورای آموزشی دانشگاه مربوطه اعلام گردیده است الزامی است. بدیهی است چنانچه انتخاب واحد دانشجو از سایر دروس جدول انتخابی یا خارج از ضوابط اعلام شده باشد، پذیرفته نخواهد شد و کلیه عواقب ناشی از این امر به عهده دانشجو خواهد بود و مجموع واحدهایی که اخذ می نماید از سقف واحد مجاز تجاوز نکند.
  3. دانشجویان متقاضی فقط مجاز به اخذ دروس مهمانی در دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند. مهمان شدن در دانشگاه های غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، نیمه متمرکز و دانشگاه های وابسته به سایر وزارتخانه ها و غیره ممنوع می باشد.
  4. دانشجو می بایست در صورت انصراف از این درخواست یا عدم پذیرش دانشگاه مقصد، ظرف مدت دو هفته مدارک را به اداره آموزش دانشگاه بازگرداند.
  5. کلیه موارد مندرج در آیین‌نامه مهمانی و انتقال دانشجویان و اطلاعیه های دانشگاه مبدا، مقصد و وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری را رعایت نماید.
  6. نمره احراز شده در هر درس در دانشگاه مقصد، پس از سنجش و ارزیابی با نظر گروه آموزشی مربوط قابل ثبت می باشد.
  7. هرگونه تبعات و پیامد‌های تحصیلی که ناشی از مهمان شدن دانشجو به وجود می‌آید بر عهده دانشجو می‌باشد.
  8. مسئولیت پیگیری ارسال نمرات و عواقب احتمالی عدم ارسال به موقع نمرات بر عهده دانشجو می باشد.


 

ویژه همکاران دانشگاه (گروه و دانشکده)
گزارش 162 - لیست دانشجویان درخواست داده

گزارش 42 - لیست دانشجویان متقاضی

گزارش 41 و 4041- پرینت نهایی نامه دانشجو ( پس از تایید اداره آموزش)

 

مشاهده مراحل درخواست:

1- مراجعه به پیشخوان گلستان و انتخاب گزینه (درخواست مهمانی - تابستان)

2- ثبت مشخصات مهمانی

نام دانشگاه مقصد و نوع ترم و تعداد واحد مورد نظر

3- ثبت نام و عنوان دروس ( مهم- بدون نام دروس امکان صدور نامه وجود ندارد)

4- در نهایت ارسال درخواست به کارشناس گروه - در صورت عدم تایید و ارسال، درخواست لغو شده تلقی خواهد شد.

در نهایت نامه امضا شده در پیشخوان خدمت دانشجو برای چاپ یا دانلود ارسال می شود.

منبع پی دی اف: دانشگاه گرمسار

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مهمان ترم تابستان راهنمای سیستم گلستان راهنمای سیستم گلستان دانشجویان


نظر شما :

Malek ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۸
تصویر کجاست ؟