راهنمای سیستم گلستان

درخواست تصویب پیشنهاده پژوهشی (پروپوزال - پارسا) از طریق پیشخوان خدمت سامانه آموزش گلستان

۰۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۳ کد : ۱۵۱۲ راهنماهای سیستم گلستان
تعداد بازدید:۲۱۰۱
به اطلاع می رساند فرآیند درخواست ثبت موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد در سامانه آموزشی گلستان طراحی و پیاده سازی شده است و دانشجویان از این به بعد می‌توانند درخواست خود را از طریق پیشخوان خدمت ثبت و پیگیری نمایند. جهت مطالعه راهنما متن خبر زیر را ببینید.
درخواست تصویب پیشنهاده پژوهشی (پروپوزال - پارسا) از طریق پیشخوان خدمت سامانه آموزش گلستان

قابل توجه کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

درخواست تصویب موضوع پایان نامه / رساله

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویانی که درخواست تصویب موضوع پیشنهادی پایان نامه/ رساله دارند می رساند لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان، پیشخوان خدمت درخواست انتخاب استاد پروژه و تعیین موضوع پروژه کارشناسی / پایان نامه- رساله را انتخاب و کلیه فرآیندهای مربوطه را طی کنند.

  •  مرحله اول دانشجو(در زمان ثبت درخواست تصویب پیشنهاده مقطع کارشناسی ارشد):
  1. نوع درخواست«درخواست انتخاب استاد پروژه و تعیین موضوع پروژه (پارسا)» را انتخاب کنید.
  2. شماره درس پایان نامه را مطابق کارنامه آموزشی خود وارد کنید (با کلیک روی علامت سوال   ؟   نام و شاره درس را جستجو کنید).
  3. نام اساتید راهنما خود را در زمینه پیشنهادی وارد کنید. در صورت مشخص شدن استاد مشاور، نام استادمشاور خود را وارد کنید.
  4. عنوان و چکیده پیشنهاده پژوهشی را وارد کنید.
  5. فایل pdf پیشنهاده پژوهشی خود را بارگذاری کنید.
  6. رسید همانندجویی پیشنهاده پژوهشی خود را بارگذاری کنید.
  • مرحله دوم دانشجو (پس از تصویب موضوع در شورای آموزشی گروه و دانشکده):
  1. یشنهاده خود را در ایران داک ثبت کنید.
  2. کد رهگیری ایرانداک خود را وارد کنید

 

شایان ذکر است:

  1. -   دانشجویان مقطع دکتری تخصصی بایستی قبل از ایجاد درخواست فوق، از پروپوزال رساله دکتری خود با موفقیت دفاع و اصلاحات لازم را انجام داده باشند و پس از نهایی شدن پروپوزال از سامانه ایرانداک به آدرس https://sabt.irandoc.ac.ir کد رهگیری اخذ کنند و واحد پایان نامه را در نیمسال مورد تقاضا برای تصویب، اخذ کرده باشند.
  2. -   دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته قبل از ایجاد درخواست فوق، باید پروپوزال خود را با استاد راهنمای خودشان نهایی کرده و پس از موافقت استاد راهنما از از سامانه ایرانداک به آدرس https://sabt.irandoc.ac.ir کد رهگیری اخذ کنند و واحد پایان نامه را در نیمسال مورد تقاضا برای تصویب، اخذ کرده باشند.

     راهنمای ثبت اطلاعات پایان نامه در پرتال پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران (irandoc) توسط دانشجو

 راهنمای تصویری (دانشگاه تهران)


راهنمای تصویری مراحل:


     درخواست دفاع

آموزش نحوه ارسال فایل گزارش پیشرفت عملکرد فعالیت پایان نامه ارشد - رساله دکتری

تذکرات مهم :

  1. دانشجو تا زمانی که از پایان نامه خود دفاع ننموده است، ثبت نام و انتخاب واحد پایان نامه الزامی است.
  2. هرگونه تغییر در موضوع پایان نامه یا اساتید راهنما و مشاور باید به اطلاع گروه مربوطه رسانده شود.
  3. دانشجوی می بایستی پس از تصویب موضوع پایان نامه جهت تحویل حکم تصویب به دفتر گروه مراجعه نماید.
  4. قبل از درخواست مجوز دفاع می بایستی کلیه نمرات در سیستم گلستان اعلام شده باشد.
  5.  دانشجو پس از دفاع فقط یک ماه فرصت دارد پایان نامه اصلاح شده را به گروه تحویل دهد.
  6. درصورت تاخیر دانشجو در تحویل  پایان نامه های اصلاح شده در مهلت مقرر، دانشکده یکی از دو  مورد ذیل را اجرا می نماید.
  • الف) دانشجو نیاز به دفاع مجدد دارد و در این صورت باید درخواست مجوز دفاع نیز متعاقبآ ارسال شود.
  • ب) دانشجو نیاز به دفاع مجدد ندارد و مدارک تکمیل شده وی متعاقبآ ارسال خواهد شد.

در هر دو صورت تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ارسال مدارک لازم برای فراغت از تحصیل، از دانشکده به مدیریت تحصیلات تکمیلی خواهد بود. وقفة ایجاد شده از زمان دفاع اولیه، با رعایت کلیه ضوابط و در چهارچوب سنوات آئین نامه ای و قابل اعطاء از طرف دانشگاه ، جزو سنوات تحصیلی دانشجو محاسبه و طبق ضوابط و حسب مورد، دانشجو مکلف به پرداخت شهریه سنوات اضافه خواهد بود.

 

 

 

 

کلید واژه ها: راهنمای سیستم گلستان راهنمای پردازش در سیستم گلستان پارسا پروپوزال تصویب موضوع پارسا تعیین موضوع پارسا تعیین موضوع پروژه ایرانداک سامانه ثبت پیشنهاده ها، پایان نامه ها و رساله ها سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله، و پیشنهاده‌ تعیین اولیه استاد راهنما


نظر شما :