راهنمای سیستم گلستان

راهنمای درخواست و دریافت الکترونیکی گواهی اشتغال به تحصیل و فرم معدل

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۷ کد : ۱۵۲۷ راهنماهای سیستم گلستان
تعداد بازدید:۲۴۴۹
راهنمای درخواست و دریافت الکترونیکی گواهی اشتغال به تحصیل و فرم معدل در سامانه گلستان
راهنمای درخواست و دریافت الکترونیکی گواهی اشتغال به تحصیل و فرم معدل

برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و فرم معدل باید از طریق ثبت درخواست در سامانه گلستان اقدام نمایید.

قابل توجه دانشجویان محترم

  • به اطلاع میرساند از این پس صدور گواهی های اشتغال به تحصیل از طریق مراجعه دانشجو به سیستم گلستان امکان پذیر است. به این جهت در فایل پیوست راهنمای تقاضا و دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نمایش داده شده است.
  • در مواردی که دانشکده مرجع نهایی تحویل گواهی ها است ، دانشجو پس از تقاضا از طریق سیستم گلستان به اموزش دانشکده جهت دریافت پرینت کاغذی مراجعه می نماید.
  • در مواردی که پس از تایید دانشکده، آموزش کل و یا حراست دانشگاه مرجع تسلیم گواهی به دانشجو است،دانشجو پس از ارائه تقاضا در سیستم گلستان و رویت فرایند تایید توسط آموزش دانشکده به آموزش کل و یا حراست مراجعه می نماید و نیازی به مراجعه به اموزش دانشکده جهت تایید واسط ندارد.

 

انواع گواهی اشتغال به تحصیل

  1. گواهی معمولی (عمومی) بعد از ثبت در پیشخوان خدمت و تایید کارشناس از همان قسمت قابل چاپ می باشد.
  2.  گواهی با ذکر شماره کلاسه معافیت تحصیلی بعد از ثبت در پیشخوان خدمت و تایید کارشناس از همان قسمت قابل چاپ می باشد.
  3. گواهی های قابل ترجمه بعد از ثبت در پیشخوان خدمت و تایید کارشناس از همان قسمت قابل چاپ می باشد.
  4. گواهی معدل برای پذیرفته شدگان ارشد که در زمان شرکت در آزمون دانشجوی ترم آخر بوده اند که بعد از ثبت در پیشخوان خدمت و تایید کارشناس از همان قسمت قابل چاپ می باشد.
  5. گواهی معدل برای پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی خود را دریافت نکرده اند که بعد از ثبت در پیشخوان خدمت و تایید کارشناس از همان قسمت قابل چاپ می باشد.

تذکر : جهت ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل در پیشخوان خدمت حتما باید دانشجو در ترم مورد نظر واحد داشته و مشغول به تحصیل باشد.

تذکر:

توضیحات دانشجو برای کارشناس : اینکه این نامه به چه دلیل درخواست می شود و یا هر توضیح دیگری که دانشجو بخواهد در نامه قید شود از طرف دانشجو مشخص می شود

 

راهنمای تصویری:

 

 


راهنمای کارشناس گروه:

کلید واژه ها: راهنمای سیستم گلستان راهنمای پردازش در سیستم گلستان راهنمای سیستم گلستان دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل معافیت تحصیلی نظام وظیفه


نظر شما :