فراخوان سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) بهمن ۱۴۰۲

سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری)بهمن ۱۴۰۲

تعداد بازدید:۴۲۱
تمامی دانشجویان متقاضی ثبت نام جشنواره ملی دانشجوی نمونه ۱۴۰۲ دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌ های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌ های پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان می‌ توانند با مراجعه به سایت portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.
سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری)بهمن ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام سی و یکمین جشنواره ملی دانشجوی نمونه ۱۴۰۲

در راستای ترویج اولویت های علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نو آوری، آموزش، پژوهش و برون داد هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، شاگرد، فناور و نوآورپروری و تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش و همچنین در راستای اجرای مفاد آیین نامه حمایت از نخبگان ایرانی مصوب 1401/12/20 ، این آیین نامه با اهداف ذیل تدوین می شود.

- ترویج الگوهای موفق و مؤثر 

- تکریم و بزرگداشت دانشجوی نمونه

- ارتقای انگیزه فعالیتهای علمی و فرهنگی

- تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی

- هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی - پژوهشی

برای ثبت نام در جشنواره ملی دانشجوی نمونه سال تحصیلی 1402، در صورتی که از قبل در سامانه سجاد به نشانی اینترنتی portal.saorg.ir ثبت نام کرده اید، می توانید وارد سامانه سجا شوید و در منوی جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

از کلیه دانشجویان واجد شرایط ایرانی و بین الملل دعوت می‌شود ضمن مطالعه دقیق آیین نامه و شیوه نامه سال ۱۴۰۲، نسبت به ثبت نام و شرکت در جشنواره از تاریخ 2 تا 22 بهمن ماه 1402 اقدام نمایند.

جهت مطالعه آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه کلیک کنید.

شرایط عمومی شرکت کنندگان 

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: دانشجویان دانشجو نمونه


نظر شما :