قابل توجه دانشجویان دانشگاه ولایت متقاضی مهمانی در دیگر دانشگاهها برای ترم تابستان ۱۴۰۳-۱۴۰۲(۴۰۲۳)

برگزاری ترم تابستان ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند

تعداد بازدید:۳۶۷
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی ترم تابستان می رساند دانشگاه بیرجند در تابستان سال ۱۴۰۳ اقدام به برگزاری ترم تابستان به صورت حضوری خواهد نمود.
برگزاری ترم تابستان ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند

فرآیند ثبت نام برای دانشجویان سایر دانشگاه ها 

برای دانشجویان سایر دانشگاه ها که متقاضی استفاده از نیم سال تابستان دانشگاه بیرجند هستند و نامه معرفی را نیز از مدیریت آموزشی دانشگاه محل تحصیل دریافت کرده اند، ثبت نام ب از طریق سامانه ثبت نام puya.birjand.ac.ir انجام می گیرد.

لازم به ذکر است نامه معرفی دانشگاه مبدأ دارای شماره و تاریخ ثبتی بوده، عنوان و تعداد واحد دروس درخواستی در آن قید شده باشد. پس از ثبت نام اولیه در سامانه مذکور شماره پیگیری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. با این شماره پیگیری باید مجدد وارد سامانه شده و اطالعات تکمیلی را ثبت و نامه معرفی از دانشگاه مبدا را آپلود کنید. در مرحله بعد اطلاعات دانشجو و نامه معرفی آپلود شده توسط کارشناسان دانشگاه بررسی و در صورت تایید، وضعیت دانشجو فعال و برای وی یک پیامک حاوی شماره دانشجویی و نحوه ورود و انتخاب واحد ارسال می شود. *درنهایت دانشجوی متقاضی بایستی با شماره دانشجویی مذکور به سامانه پویا وارد و انتخاب واحد خود را انجام دهند.

***توجه *** *کلیه مراحل ثبت نام دانشجویان صرفاً به صورت الکترونیکی و در فاصله زمانی اعلام شده خواهد بود و لذا به درخواست های حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ترم تابستان


نظر شما :