اطلاعیه مهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی مهمانی و انتقال

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۱۰۵۲ اخبار عمومی اطلاعیه های عمومی دانشجویی
تعداد بازدید:۴۶۰
در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموز ش عالی دولتی ، غیردولتی و پیام نور سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جامعه هدف) فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵ %و بالاتر (زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال ورودی های سال ۱۴۰۰ و ماقبل از تاریخ ۱۸ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه اعلام می نماید.
قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی مهمانی و انتقال

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی مهمانی و انتقال

در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموز ش عالی دولتی ، غیردولتی و پیام نور سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جامعه هدف  )فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز 25 %و بالاتر( زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال ورودی های سال 1400 و ماقبل از تاریخ 18 خرداد لغایت 20 تیرماه اعلام می نماید.

 

وظایف متقاضی:

متقاضیان واجد شرایط آیین نامه نقل و انتقال، می بایست در زمان اعلام شده ( 18 خرداد لغایت 20 تیرماه) از طریق مراجعه به سامانه سجاد portal.saorg.ir ، درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند، همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانیشان خاتمه یافته، باید مجدد در سامانه ثبت نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمایند. تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربر و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند. متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت -عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد. دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توام با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده ننمایند. متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه -درخواست خود را ارسال نمایند.

اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: شاهد و ایثارگر نقل و انتقال دانشجویی سامانه سجاد خدمات سامانه سجاد سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)


نظر شما :