راهنمای سیستم گلستان

راهنمای تکمیل و تائید اطلاعات شخصی دانشجو

تعداد بازدید:۲۹۲۱
قابل توجه دانشجویان گرامی: لازم است پیش از انتخاب واحد از طریق پردازش "تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو" نسبت به تکمیل ایمیل (فعال و معتبر -- Email) و شماره همراه و تایید اطلاعات شخصی مطابق عکس اقدام نمایید (گزینه بله انتخاب شود).
راهنمای تکمیل و تائید اطلاعات شخصی دانشجو

 ** آموزش ← اطلاعات شخصی ← تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو **

مرحله۱: پس از ورود به سامانه گلستان، از نوار بالای صفحه وارد قسمت " آموزش" شوید؛ در منوی " اطلاعات شخصی" از فهرستی که برای شما باز می‌شود، گزینه "تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو" را انتخاب کنید.

مرحله ۲: در تب باز شده فیلدهای متفاوتی را خواهید دید که فیلدهای سمت راست اطلاعات جدید و فیلدهای سمت چپ اطلاعات قبلی دانشجو است؛ پس شما می‌توانید با نوشتن اطلاعات خود در هریک از فیلدهای سمت راست، اطلاعات قبلی خود را تغییر دهید.

لازم است پیش از انتخاب واحد از طریق پردازش "تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو- پردازش 10190" نسبت به تکمیل ایمیل (فعال)  و شماره همراه و تایید اطلاعات شخصی مطابق عکس اقدام نمایید (گزینه بله انتخاب شود).




در انتها، پس از وارد کردن تمام اطلاعات خود حتما در پایین صفحه و در قسمت تایید دانشجو، گزینه روبه‌رو جمله " اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می‌باشد" را از خیر به بله تغییر دهید.

[البته شما برای تغییر دادن اطلاعات خود در سیستم گلستان به تایید مدیریت هم نیاز دارید که تقریبا در تمامی موارد مشکلی وجود نداشته و در همان لحظه تایید خواهد شد.] 

توجه: در صورتی که فیلدهای مورد نیاز (مانند کد ملی) اشتباه بود ولی قابل تغییر نبود برای تصحیح آن باید به آموزش کل مراجعه فرمایید.


 

کلید واژه ها: تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو ثبت نام انتخاب واحد راهنمای سیستم گلستان دانشجویان


نظر شما :