راهنمای سیستم گلستان
بروز رسانی اطلاعات شخصی، پرسنلی، تحصیلی اساتید در سامانه گلستان
ثبت ، تکمیل و اصلاح مشخصات اساتید
1-اصلاح عکس، مشخصات پرسنلی و اطلاعات استاد
با ورود به بخش اطلاعات استاد از مسیر مشخص شده در شکل می توانید با کلیک کردن بر روی هر قسمت و وارد شدن به صفحه مربوطه اطلاعات خواسته شده را با توجه به سطح دسترسی شامل "تغییر وضعیت"،"سوابق تحصیلی" ، "مرتبه علمی" ، "وضعیت استخدام" ، "پایه و سنوات" ثبت، اصلاح و ذخیره نمائید.
نکات قابل توجه:
در فیلد سوابق تحصیلی، مرتبه علمی و پایه و سنوات به ترتیب آخرین مدرک تحصیلی، آخرین مرتبه علمی و آخرین پایه و سنوات توسط سیستم لحاظ می شود بنابراین در وارد کردن تاریخها دقت نمائید. بهتر است در صورت داشتن سوابق و اطلاعات قبلی، نسبت به ثبت و ذخیره آنها با اطلاعات و تاریخهای صحیح، اقدام نمائید.
اطلاعات تکمیلی حق التدریس اساتید
با ورود به قسمت " اطلاعات تکمیلی حق التدریس اساتید" می توانید اطلاعات ضروری را تکمیل و ذخیره نمائید. مواردی که ضروری است توسط کارشناس گروه آموزشی یا استاد مربوطه تکمیل شود عبارتند از: انتخاب بانک تجارت و پر کردن فیلد شماره حساب بانکی، وضعیت شغلی و وضعیت استخدامی است.
مشاهده فیلم آموزشی (دریافت از سایت دانشگاه یزد)
2-ارسال مدارک هویتی و تحصیلی و شماره حساب
با توجه به لزوم تشکیل پرونده الکترونیکی مدرسان محترم، خواهمند است از طریق راهنمای فوق نسبت به ارسال مدارک اقدام فرمایید.
ارسال فرم های مدرسان حق التدریس الزامی است.
اصلاح عکس پرسنلی استاد
3-ثبت همکاری اساتید در خدمت اجرایی (ثبت پست ها)
سایر راهنماها:
نکات ضروری در هنگام ارایه دروس برای محاسبه حق التدریس ها
ثبت خدمات اجرایی استاد (ثبت همکاری اساتید در امور اجرایی)
نظر شما :